Dit jaar gaan we elke maand er een keer ” op uit”.
Op 9 mei ging een aantal leden naar Ezumakeeg, een natuurgebiedje ten westen van het Lauwersmeer.
Een plek bekend om zijn vogelrijkdom, en dat bleek, het was heel druk met vogelaars…
Een telelens bleek toch wel noodzakelijk, en goed luisteren: waar hoor ik een vogel, om dan te kijken of ie te vinden was, wat soms lukte.
Eenden en ganzen waren makkelijker om te vinden, maar in vlucht toch ook wel weer lastiger te fotograferen.
De fotograven waren wel eenvoudig te vinden, en heel makkelijk te fotograferen.
Hieronder een selectie van de gemaakte foto’s.
